Ny mus

För några veckor sedan frågade pappa vad jag vill ha i julklapp. Jag visste nästan direkt vad jag vill ha och det är något som jag har tänkt att köpa ganska länge. En digitalkamera. Jag har ju ingen och det känns som att det är dags att skaffa en. Så idag åkte jag och Mikael till Media Markt i Norrköping för att titta ut en som jag skulle kunna tänka mig. Med Mikaels hjälp hittade jag en nästan direkt som jag föll för och det lutar starkt åt att det kommer att bli pappas julklapp till mig.  :o)
Trots att jag bara skulle titta på en kamera fick jag med mig ett par saker hem. Först fyndade jag en mus. Jag har ingen till mina bärbara datorer och har länge tänkt att jag ska köpa en. Så hittade jag en idag som jag gillade och dessutom var den väldigt billig. Tyvärr var just den modellen slut, men det löste sig genom att jag fick köpa visningsexemplaret till lite billigare pris! Har satt i den och den fungerar jättebra! Är riktigt nöjd med den!  :)  *Skrollar lite bara för skojs skull*  Jag investerade även i Nightwish´s nya skiva. Den lyssnade vi på i bilen hem och t.o.m. Mikael som inte är någon hårdrockare diggade.  :)
Nu ska jag fundera på vilken färg jag ska välja på kameran!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åkte du till Jönköping bara för att gå på Media Markt? :P

2007-12-11 @ 12:21:43
Postat av: bobokrull

hur många bärbara datorer har du egentligen? :)

2007-12-16 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0