Säsongsavslutning

Idag var det säsongsavslutning för "Sex klockan sex". Fattar inte att vi redan har avverkat 7 program! Förhoppningsvis blir det en ny säsong i början på nästa år.  :)

Efter radiopratandet var jag på Gruppmeditation, men i stället för den vanliga meditationen som vi brukar ha så blev det en Gruppregretion, d.v.s. man går tillbaka till tidigare liv som man har levt. Det var första gången både för mig och de flesta andra som var med. Efter regretionen fick vi en i taget berätta om livet som vi gick tillbaka till. De andra hade både intressanta och mycket detaljrika upplevelser. Tyvärr upplevde inte jag något alls.  :(  Har inte jag levt något tidigare liv, eller är jag bara helt hopplös på detta? Med tanke på hur svårt jag har att meditera så är jag inte förvånad att jag inte fick fram något i regretionen heller. Besviken är jag så klart för det hade varit roligt att få uppleva något i alla fall, men det var ändå intressant att höra de andra berätta om sina liv. En av de andra som var med har gjort detta förut, och hon sa att livet som hon fick fram i kväll var helt olikt det liv som hon fick fram förra gången. Inte så konstigt egentligen, eftersom alla (även jag) har levt ganska många tidigare liv. Förhoppningsvis så släpper det för mig också så småningom, för jag lär ju göra det här flera gånger!

Kommentarer
Postat av: Maria

Och jag satt som klistrad framför datorn och lyssnade=) Hoppas ni kommer tillbaks för det var roligt att lyssna på!

2007-12-06 @ 02:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0