Snart ledig!

Nu är det bara en jobbdag kvar innan jag har tre dagar ledigt! *längtar*  Det ska bli så skönt att slippa gå till butiken några dagar för nu är jag riktigt slutkörd. Jag är så trött både fysiskt och psykiskt. Det märks så tydligt att min stackars hjärncell är utmattad för jag har svårt att fokusera och jag tänker fel i olika lägen. I går glömde jag också att ta betalt av kunder flera gånger! Inte bra!! I dag däremot har jag i stället tagit för mycket betalt ett par gånger. Inte så bra det heller (förutom i kassan). Men det har varit riktigt mycket i butiken hela veckan så även om jag är trött och sliten nu så känns det bra. Bara en dag kvar alltså, och jag tror inte att julruschen blir lika intensiv i morgon som den var igår och idag, men man vet aldrig...

I morse gjorde jag ett besök hos frissan för att fixa till håret lite. Då kom det ett par i kanske 25-årsåldern som hamnade i närheten av min plats. Killen skulle klippa sig och eventuellt färga håret. Flickvännen var bara med som "sällskap". Eller hur?!? HON talade om för frisörskan hur han skulle bli klippt, och HON talade om vilken färg han skulle ha. HAN satt bara där och sa ingenting. Jag visste inte om jag skulle tycka synd om honom för att han fick dras med henne som var så dominant, eller om jag skulle tycka synd om honom för att han var en sådan mes som lät henne bestämma över honom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0