Trött och sliten

Nu börjar det kännas i kroppen att jag har jobbat mycket och sovit för lite under en tid. Jag är ständigt så trött att jag lätt skulle kunna somna när som helst, var som helst och hur som helst. Jag har sååå otroligt svårt att komma upp varje morgon och jag har svårt att låta bli att somna i soffan framför tv-n. Jag är väldigt trött i kroppen också, och det beror delsvis på att det är mycket paket-inslagning nu. Jag slår in många presenter resten av året också, men till jul är det riktigt slitsamt med alla julklappar. Det kanske man inte kan tro, men kroppen tar ordentligt med stryk av det. Jag är redan utmattad både fysiskt och mentalt, och det beror förmodligen på att jag förutom julruschen i butiken har så mycket annat att tänka på också. Nu är det bara fyra dagar kvar, men det är de värsta dagarna. Jag kommer att vara helt slut på kvällen innan julafton. Men då har jag i alla fall tre dagar ledigt!  *Längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0