Skyltsöndag

Jag hade öppet i butiken idag. När jag gick ner till sta´n vid tolv-tiden var det inte alls mycket folk, så jag tänkte att det här blir ju lagom roligt. Jag roade mig med att julskylta i fönstren och allt eftersom tiden gick så kom det faktiskt några kunder. När jag sedan slog ut kassan så visade det sig att jag hade sålt helt ok, mer än vad jag hade förväntat mig att det skulle bli idag. Så jag är nöjd!  :)

Igår släpptes de första banden till nästa års Sweden Rock Festival. Några av dem vill jag självklart se, men det var inget av banden som jag jublade jättehögt över. Fast det är ju många band kvar som ska till på spel-listan, så förhoppningsvis jublar jag lite längre fram. De "bästa" banden brukar släppas närmare festivalen. Mindre bra är att biljettpriserna har höjts. Men det spelar ingen roll, för jag ska ju åka så det är bara att betala. 191 dagar kvar!  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0