Uppdatering

I lördags var det då vår efterlängtade SRF-reunion. Johanna, Maria och Micke kom till mig och lastade av packningen och sedan åkte vi hem till Pia. Där roade vi oss med att äta, dricka, titta på kort, prata minnen och lyssna på musik. Tiden gick som vanligt alldeles för fort och plötsligt var det dags att bestämma om vi skulle stanna hos Pia eller dra ner på sta´n. Efter ett enhälligt beslut så blev det en öl på "Mörner´s". Eftersom det hör till en utekväll att äta en "gå-hem-från-krogen-kebab" gjorde vi det innan vi tog en taxi hem till mig. Väl hemma gjorde vi plats i vardagsrummet så att mina nattgäster kunde sova där. Micke skulle låna en uppblåsbar madrass (alltså en lite större än en vanlig luftmadrass) av mig och jag ägnade nästan en halvtimme till att blåsa upp den. Nej, jag har ingen pump! Men som tur är har jag bra lungkapacitet!  :) 

Eftersom det var Fars Dag i söndags passade vi på att hälsa på pappa när Johanna ändå var här. Vi hann också med en snabbvisit hos mormor och morfar. Jag har inte varit där på länge, och jag hinner nog inte dit mer innan jul. Ibland tänker jag på att jag borde prioritera släkt och vänner, framför allt de äldre, lite mer.

Jag har en väns två katter på besök sedan i söndags och det är mina katter mindre glada för. Som tur är har det inte varit några slagsmål än, bara en massa morrande och fräsande. Deras "mamma" och hennes man är på en veckas utlandssemester. Jag vill också sola, bada och dricka parasolldrinkar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0