Vinterskor

Min bil fick byta till vinterskorna idag. Det är lika bra att vara förberedd; snön kan ju komma när som helst. Eftersom jag har haft punktering på mitt framdäck så har jag inte kunnat använda bilen på drygt två veckor, men nu kan jag ge mig ut på vägarna igen!  :)

Idag har jag också fått en hel del gjort här hemma. Jag kände mig riktigt energisk och när jag ändå hade farten uppe så gick jag ut på en timma power-walk. På grund av förkylningen som jag åkte på så har jag inte tränat på två veckor, men nu var det riktigt skönt att låta kroppen jobba lite. *Nöjd med dagen*

Förresten så löste det sig med mina busspengar. Jag gick dit i torsdags och förklarade vad som hänt dagen innan. Jag var inställd på att det kunde bli tjafs för när jag kom dit så var det den sura kärringen som jobbade igen. Men hon sa bara att hon skulle rätta till det och så laddade hon på mina redan betalda pengar på kortet. Med tanke på att jag faktiskt fick åka gratis en resa också så kan jag ju inte gnälla mer om detta nu.  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0