Dunderförkyld! :(

Jag är sååå sjuk! Vaknade i tisdags morse med halsont. Insåg genast att det inte var falskt alarm utan att det var en förkylning på gång. Igår morse kom den. Inte så våldsamt först som den brukar; det dröjde ända till 21-tiden igår kväll innan det satte igång på allvar. Idag har det varit riktigt jobbigt; jag gör inget annat än snyter mig. Jag är helt öm och sårig runt näsan, ögonen rinner och huvudet värker. Har hög feber till och från också.  :(  Nu känner jag mig väldigt dålig; ska fatta mig kort och sedan lägga mig.

Jag hade planerat att träna tisdag, torsdag och lördag den här veckan, men nu blir det ju inget alls pga förkylningen. Typiskt! Jag som har varit så duktig den senaste tiden.  :(

Radiopratandet igår gick ganska bra. Kändes lite stelt i början (det var ju tre månader sedan sist), men det blev bättre efter en liten stund. Mitt största problem var att jag var så snuvig, så jag fick passa på att snyta mig medan vi spelade musik. Tur att jag inte var så dålig då som jag är nu!
Vi pratade lite om vad vi gjorde förra säsongen, vi berättade om den nya tävlingen och i slutet av sändningen svarade jag på lyssnarnas frågor som de mailade in till programmet. Jag snurrade till det lite ett par gånger, men för övrigt är jag nöjd. Det var väldigt roligt i alla fall, och jag längtar redan till nästa onsdag.  :)

*Snörvel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0