Råttatouille

Ännu en helg har passerat; som vanligt alldeles för fort. Varje vecka tänker jag "På söndag ska jag göra det och det och det...", men för det mesta hinner (orkar) jag inte göra ens en bråkdel av allt som jag har planerat. Nu är det redan söndag kväll igen och i vanlig ordning har jag inte gjort så mycket av det som skulle göras. En sak på listan har jag i alla fall klarat av; att köra bort en hög med tomkartonger från butiken. Tyvärr finns det en hög med tomkartonger kvar, och den ska jag ta hand om nästa söndag. (Ja, eller hur?!?)

Jag var på bio kl. 11.00 i förmiddags med min vän Linda. Lite udda tid för ett biobesök; men det var förhandsvisning av Disney´s "Råttatouille" och jag hade fått två biljetter till den. Jag hade inga förväntningar alls; jag visste faktiskt inte ens vad den handlade om. Men jag blev positivt överraskad, den var bra. Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0