Lever OS-liv

Jag börjar lida lite av OS-trötthet. Då menar jag inte att jag är trött på OS, tvärtom! Jag är trött på grund av att jag kollar på OS. Det är lite slitigt med OS när det ligger "fel" tidsmässigt på dygnet. 
Jag har ganska mycket att göra på kvällarna så tyvärr blir det ganska sent innan jag kan lägga mig. Jag sover (på soffan så klart så att jag kan ligga där och titta på tv) 3 - 4 timmar innan det är dags att vakna någon gång vid tre-, halv-fyratiden på natten. Då tittar jag på det som jag tycker är mest intressant just då, och har jag "tur" kan jag få sova ett par timmar till mellan kanske 06.00 och 08.00 innan det är dags att vakna för att gå till jobbet.
Sedan har jag ångest hela dagen för att jag inte kan titta på OS och att jag kanske missar en massa roligt, som t.ex. en medalj till Sverige... På kvällen börjar det om igen; kolla lite på sammandragen från det jag missat under dagen, göra det jag måste göra, sova tre-fyra timmar, vakna och kolla på OS...  *Sport-idiot*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0