Moderna morföräldrar

Idag blev det en tripp "hem". Morbror plockade upp mig när han passerade här och vi åkte hem till mormor och morfar för att fira mormor´s födelsedag i efterhand. Kusin från Stockholm var också där på besök, och även min andra morbror dök upp efter en stund. Som vanligt blev det mormor´s hemlagade mat (inga köttbullar är godare än mormor´s hemgjorda). Hon hade också gjort en jättegod tårta med persikor på. Äldsta morbror hade med sig en bärbar dator som mormor och morfar får ta över, så morbröderna och jag försökte ge morfar en snabb-lektion a la light i hur den fungerar. Vi konstaterade att det nog blir lite enklare för dem med en mus, så jag fick i uppgift att införskaffa en åt dem. Men uj, vad de nu är moderna penionärer!  ;o)

Jag tror att jag ska sova i sängen i natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0