Inga brandmän på min vägg :(

I dag skulle jag köpa en "Brandmän med klös", en almanacka med hotta brandmän och gulliga katter, till nästa år. Jag brukar ju köpa den; dels för att jag älskar både katter och brandmän, och dels för att intäkterna för almanackan går till välgörenhet. Men icke! På Gallerix där de alltid har den varje år och där jag brukar köpa den så fanns den inte!  :(  När jag frågade den väldigt unga tjejen som jobbade där i dag så verkade hon inte ens veta vad jag pratade om. Så nu måste jag försöka att hitta den någon annanstans i stället. Någon som vet var jag kan köpa den?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska hålla utkik efter en sådan almanacka till dig.

Önskar dig ett alldeles alldeles fantastiskt år 2009!!!

2008-12-30 @ 16:43:54
Postat av: joly

Jag såg den i nån bokhandel precis innan jul; Bokia eller Akademibokhandeln, minns inte vilken.

2008-12-30 @ 20:54:36
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0