En riddares historia

För det mesta när jag är ute på nätet kollar jag nyheterna på Aftonbladet och Expressens sidor, och det gjorde jag nu också för bara ett par minuter sedan. Överst på sidorna står som senaste nytt att skådespelaren Heath Ledger är död!!! Nyheten är så pass nyinkommen att det ännu inte finns någon information om detta, bara rubriken som berättar att han har hittats död i sitt hem på Manhattan. 
Jag tycker att det är riktigt sorgligt. Han är (var) en av mina favoritskådisar; jag har sett "En riddares historia" hur många gånger som helst... Fy vad tråkigt!!!  :o(

Kommentarer
Postat av: Maria

Läste det oxå i natt:( Usch vad sorgligt!! En av mina favoriter oxå. Tycker synd om hans lilla dotter!

2008-01-23 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0