Idrotts-åsikter

Tidigare i kväll tittade jag på Svenska Idrottsgalan 2008 på tv. Ja, jag gillar ju sport, så jag tycker faktiskt att det är intressant att se den galan! Nu måste jag säga tre saker:
1) JÄKLAR, vad många fantastiska och duktiga idrottare vi har i Sverige!!! *Applåder*
2) Jerring-priset gick till Zlatan. ZLATAN?!?!? *Skakar på huvudet* Susanna Kallur som var sååå nära, i år igen...
3) Varför får handikapp-idrottarna så LITE uppmärksamhet??? De presterar ju minst lika bra, kanske ännu bättre med tanke på deras situation! Fram för mer handikapp-idrott på tv!

Mitt eget idrottande går två veckor in på det nya året fortfarande enligt planerna. Den här veckan lutar det åt Power-Yoga i morgon, Body Pump på torsdag och kanske något mer i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0