Lugn lördag

I kväll gör vi inte många knop, katterna och jag. Det är ganska skönt att ta det lite lugnt nu när jul och nyår är över för den här gången. Dessutom blev det lite sent i går kväll också. Jag var på "The Bishops Arms" med Pia, Victoria, Claes, Hillevi, Jeanette och Henrik för att fira att jag fyllde "27".  ;o)  Vi åt mat och drack öl, och jag fick en födelsedags-drink av Victoria´s sambo Joakim när han lite senare på kvällen gjorde oss sällskap. Gott!  :)  Jag hade en trevlig födelsedag, precis lagom...

Nu ska jag slappa framför tv-n en stund. Ska unna mig lite chips; det är ju faktiskt lördag!  :P

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Det är mysigt att bara va hemma och ta det lugnt med sina katter!!:)

2008-01-05 @ 22:49:08
URL: http://lillemorpedro.blogg.se
Postat av: Maria

Grattis i efterskott!!

2008-01-06 @ 01:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0