Skidor, skidor och skidor

Jag är en sådan där person som tycker om att titta på sport på tv, och jag håller mig inte till bara en eller två sorter, utan jag gillar det mesta. Tyvärr kan jag inte se så mycket som jag skulle vilja, men jag tittar när jag har möjlighet att göra det. Som idag t.ex. Det var skidåkning i flera timmar; både utförsåkning, längdskidor och skidskytte. I like!  :P  Jag fick i alla fall en ordentlig dos sport; ungefär sex timmar i ett sträck. Jag är SÅ imponerad av Charlotte Kalla´s insats! Vilken tjej!

Tidigare i kväll slängde jag ihop lite Chili con carne till middag. Det blev så mycket att trots att jag tog om, så räckte det ändå till tre lådor som åkte in i frysen. Perfekt! Jag ska ju försöka att äta lite bättre på jobbet om dagarna, så det är bra att ha i frysen som jag kan ta med.

Hasse som vi bor hos på SRF ringde i kväll och frågade hur många vi blir i år. Dags att börja räkna in oss!  :o)  Det är bara 150 dagar kvar!!!  *Längtar*

Kommentarer
Postat av: Syster

Hasse rules!! :D

2008-01-07 @ 16:53:40
URL: http://joly.blogg.se
Postat av: Maria

Han är ju bara för go :D

2008-01-07 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0