Mat, dryck, regn och sex

Igår var jag ute med Åsa och Linda. Vi satt på en uteservering i fem timmar, och hann gott och väl med att både äta, dricka och umgås. När vi hade suttit där ett par timmar började det att regna. Ordentligt. Det öste ner! Men vi hade det ganska mysigt; vi hade tak, värme och trevligt sällskap.
 
Nu, ett dygn senare, regnar det fortfarande. Det vräker ner ute, och det har alltså regnat oavbrutet sedan igår. Så jäkla trist! Det känns som höstväder.  :(

Idag skulle jag ha tvättat, men det visade sig att senast jag gjorde det så glömde jag att flytta låset på bokningstavlan så det blev inget med det idag. Attans!  :(

I stället har jag varit på bio med Susanne. Vi såg "Sex and the city". Japp! Den var bra, klart godkänd!
Den innehöll allt det som man förväntar sig. Det var en händelse i filmen som överraskade mig, och en händelse som gjorde mig besviken trots att jag anade att det skulle hända redan när filmen började spelas in. (Och nej, just det handlade inte om "Carrie"!) Däremot är det en sak som jag inte riktigt förstår. Jag hade hört från olika håll att filmen inte slutar som man tror att den ska göra. Vad menar de? Jag tyckte att filmen slutade på ett bra sätt, precis som den borde göra. Förutom den detaljen som gjorde mig besviken förstås, men i det stora hela så var det ett ok slut. Jag är i alla fall nöjd.
Uppmaning till de som gillade tv-serien: Se filmen!  :)

Kommentarer
Postat av: Fi

jag önskar bilder från srf av dig.. om du har några bra! mailar över de få jag har på er te dig ikväll om du vill ha dem

2008-07-08 @ 09:01:27
URL: http://kozzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0