Tiden går så fort

Det är redan en vecka sedan vi anlände till huset i Pukavik, redo att festivalfesta i dagarna tre! Shit, vad tiden går fort! Jag kom på något tidigare i kväll... Om det blir "som vanligt" på Sweden Rock nästa år så är det garanterat upplagt för 50-årsfest x 2!!!  :D  Party, party!!!



Partytältet i Hasse´s trädgård. Kan tala om att det var skönt att sitta i skuggan när det var så soligt och varmt!

Mitt halsont har nu gått över i snörvel. Jag är än så länge inte riktigt så dunderförkyld som jag brukar bli, får se om det kommer. Jag tycker att det är bättre att bli ordentligt sjuk och sedan bli av med det, än att gå och må halvdåligt en längre tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0