Inte i toppform

Jag har varit supertrött sedan jag kom hem från SRF. Inte bara "sova-trött", utan helt slut i kroppen också; i morse orkade jag knappt ta mig ur sängen. Jag började misstänka redan då att en förkylning är på väg, och nu har jag även ont i halsen. Får se om jag blir sjuk eller om det bara är falskt alarm.

Det är ju tydligen inte bara jag som har känningar av det nu efter SRF; både Jönköpingsfolket och Åtvidabergsfolket har drabbats.
Men det är nästan som att det hör till att bli sjuk efter en festival. Jag har nog blivit det alla år utom ett, tror jag. Värst var det första året på SRF; då blev jag sjuk där. Uj uj uj, så dålig jag var den gången! Jag höll på att inte ta mig hem; jag hade närmare 40 graders feber när jag körde hela vägen hem från Pukavik.  *livsfarligt*  Det är ingen höjdare att vara sjuk på festival, så om jag nu ska bli det så blir jag det mycket hellre när jag har kommit hem igen.

Nu ska jag lägga mig; får se hur jag mår i morgon.  :/

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag verkar ha undgått den där sjukan,var bara lite täppt i näsan igår annars ingenting hittills:)

2008-06-11 @ 01:18:00
Postat av: mikael

jag har haft en rinnande näsa, halsbränna och nyser precis hela tiden, dessutom så är jag så vansinnigt trött, lite konstigt då jag tog det ganska lugnt dom sista dagarna på festivalen, hoppas det går över snart.

2008-06-11 @ 12:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0