Blixtar och dunder

Jisses, vad det åskade i natt! Jag var fortfarande vaken när det satte i gång vid ett-tiden. Jag var inte så trött utan låg och läste och skulle precis släcka för att sova när jag hörde det första mullret. Trodde först att jag hörde fel men strax därefter satte det i gång på allvar. Det blixtrade och mullrade i ett, och regnet öste ner. Det höll på i nästan två timmar!

Jag fick ett telefonsamtal från Pia tidigare i kväll. Hon hade tydligen bestämt på egen hand att hon och jag ska åka på Rockweekend i Kilafors. Ok. Ska bara kolla upp om jag har möjlighet att följa med. Skulle kunna vara kul. Jag vill ju åka på Metaltown i Göteborg i helgen som kommer, men tyvärr kan jag inte det. Så varför inte försöka åka på Rockweekend?  *Funderar*  Hmm... vi får se.
Pia sa att det ska bli en övning för oss. Hon ska öva på "lagom" och jag ska öva på allt annat.  ;D  Ha ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0