Fotomodell

Idag blev jag fotograferad. Det är en tidning som har skrivit en artikel om min butik och så ville de ha med en bild på mig i butiken. Jag hoppas verkligen att den blir bättre än förra gången samma tidning hade ett reportage om min butik! Den bilden vill jag helst glömma!  :(

I morgon ska vi spela in ett extra radioprogram som ska sändas i helgen. Ett special som passar in på ett tema som radiokanalen ska ha. Det ska tydligen bara vara en halvtimma långt i stället för en timma, men det ska kanske sändas vid flera tillfällen under helgen. Nästa vecka är det dags för säsongens sista program. Då har det gått åtta veckor. Redan! Vart tog de vägen?  :/

Nu ska jag jobba ett par timmar innan jag får sova. Det börjar ju närma sig Deklarationsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0