Man kunde inte köpa kärlek på 80-talet

Ikväll visades filmen "Can´t buy me love" på tv. Eftersom jag har en lugn hemmakväll så passade jag på att se den. Jag har nog inte sett den sedan den kom i slutet av 80-talet, men trots att det är 20 år sedan och jag (förhoppningsvis) har mognat så var det kul att se den igen. Den är lite charmig; både i handlingen och allt det typiska för 80-talet.

En annan komedi från 80-talet som jag kom att tänka på nu är "En natt på sta´n". Visst heter den så? Den vill jag också se igen! När den kom såg jag den säkert ett tio-tal gånger. Sååå rolig!  :)  Jag vet att jag såg den en gång också för kanske tio år sedan för ett av mina ex hade den på video.

Nu kommer jag på fler och fler filmer från den gamla goda tiden som jag vill se igen... Måste försöka få tag på dem! Ska nog ta och prata lite med Snälla Jimmy och se vad han har i sitt sortiment. Det var av honom som jag lånade väldigt många filmer på den tiden.  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0