Bågar

I dag var jag hos optikern för min synundersökning som jag gör en gång om året när det är dags att hämta ut nya linser. Eftersom mina glasögon gick sönder för ett tag sedan gjorde jag även en synundersökning för nya glasögon. Efter att ha tittat på ett tiotal bågar blev det följande fem som jag ska välja mellan. Två av dem har jag redan valt bort, så det står mellan tre stycken. Jag har en favorit, men de andra två är inte dumma de heller. Det är jättesvårt att välja! Jag ska ju ha dem några år, så det gäller att välja rätt.  :/  Jag har till på torsdag på mig.  *beslutsångest*


Kommentarer
Postat av: bobokrull

dom längst ner till vänster är snygga :)

2008-11-04 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0