Drivor av tvätt

Jag var och tränade i onsdags, och riktade då in mig mest på magen. Det får jag sota för nu. Har värsta träningsvärken i övre delen i magen, och varje gång jag nyser/hostar eller tar i av någon annan anledning så gör det jätteont.  *Ajaj*  :(

I går bokade jag en tid hos veterinären för vaccinering av kissarna. Vi ska dit näst-nästa vecka och då blir det även en undersökning av Otis eftersom han har rasat så mycket i vikt. Tyvärr lär pengarna rasa iväg i blixtens hastighet då också; vaccinering för båda kostar ungefär 700:-, enkel undersökning av Otis ca. 500:-, och om de måste ta ett blodprov på honom så kostar det en tusenlapp till!  :/  *Ångest*

I morgon förmiddag ska jag försöka hinna att köra ett par maskiner tvätt. Har inte tvättat på 8 veckor!  :S  Jag har kläder så att jag klarar mig så lång tid, men det blir så mycket att tvätta på en gång!
På eftermiddagen tar jag bussen till Jönköping.  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0