Scrap

Jag har en väldigt lång tid funderat på att börja scrappa. Jag känner många som gör det och det verkar jättekul! Egentligen var jag lite inne på det redan för många år sedan, t.o.m. innan det var ett känt fenomen, men det försvann någonstans bland bristen på tid och alla måsten. Nu är det ju en stor grej, och var och varannan verkar ju hålla på med det. Att jag ännu inte har kommit igång med det beror ju så klart på att bristen på tid och alla måsten fortfarande finns kvar, men nu är jag väldigt sugen på att prova på det.
Till att börja med tänkte jag att jag ska gå en scrap-kurs som en butik här i stan håller. Det är inte fastställt när nästa kurstillfälle är för butiken ifråga ska eventuellt flytta till en annan lokal, men inget är tydligen klart än. Under tiden säljer de nu ut sortimentet billigt, så idag investerade faktiskt jag i min allra första scrap-grej!  ;D  Jag köpte en stämpel med kattmotiv. (Så klart!) Det var den sista de hade kvar, och den kostade bara 36:-!  Wohoo!  :D  *Glad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0