Mysigt i soffan

I kväll har jag suttit i soffan sedan jag kom hem. Inte enbart av lathet, utan mest på grund av Tilda. Jag vet inte vad det har tagit åt henne just i kväll; hon är sååå kelig! Hon brukar komma och lägga sig på mig när jag sitter/ligger i soffan, men efter en stund brukar hon röra lite på sig. Inte i kväll. Hon ligger fastklistrad på mig. Jag klagar inte; det är hur mysigt som helst. Men jag har datorn i mitt knä och Tilda på magen och bröstkorgen, och det gör att jag har svårt att se både skärmen och framför allt tangentbordet. Det i sin tur gör att jag sitter med huvudet på sned för att se förbi henne, och nu är jag alldeles stel i nacken på grund av det. Men det är det självklart värt; det är ju bara sååå mysigt!  *kärlek*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Katten har börjat lida för att den har för lång päls mellan klorna och blir därför tillgifen för att du skall rätta till problemet.

2008-10-25 @ 21:32:44
Postat av: jenny

känner igen det där...våra katter brukar oxå göra så, lägga sig i famnen när man sitter med datorn...sååå sött!

2008-10-26 @ 14:24:56
URL: http://yrselpyrsel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0