Julfunderingar

Det är bara två månader och två dagar kvar till julafton! Shit, vad tiden går! Det är gott om tid kvar, men jag har redan funderat ut julklappar. Till syster och kusin kom jag ju på redan i februari vad de ska få. Även till mamma tänkte jag ut klappen redan i början av året. Mormor och morfar är ganska lätta att köpa något till. Pappa får jag däremot fundera lite på... Till morbror har jag också tänkt ut en sak. Den tänkte jag iofs ut redan till förra julen, men då fick han något annat i stället. Julklappar till övriga ska nog inte vara så svårt att komma på; det brukar oftast bara vara en liten "för-att-det -är-jul-grej".
Något som jag inte har gjort till jul på flera år p.g.a. brist på tid och ork är att baka pepparkakor och lussekatter. Jag tänkte nog faktiskt försöka att hinna med det i år, så jag ska se om jag kan klämma in det någon helg. I år kanske jag t.o.m. ska försöka att göra lite julfint här hemma; det har jag inte heller haft ork till de senaste jularna. Hmmm...  *tänker*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0