Telia = Felia

Jag skulle ringa till Pia förut, men då var min telefon stendöd. Det kom ingen kopplingston i den och när jag ringde till mitt nummer från min mobil så hörde jag i mobilen att det gick fram signaler men i telefonen ringde det inte. Jag provade även med en gammal hederlig telefon med sladd, men den var död den också.
Så jag gick in på Telia´s hemsida och gjorde en felanmälan. Då fick jag följande meddelande:
"Vi har mottagit din felanmälan. Felet beräknas vara åtgärdat 2008-09-18 kl. 00.03."! Va? Ska det behöva ta fyra dagar att fixa felet? Tänk om inte jag hade haft en mobiltelefon, skulle jag då verkligen behöva vara helt utan telefon så länge? I dagens moderna samhälle är det riktigt uselt! Jag gillar inte Telia, har aldrig gjort det och kommer aldrig att göra det. Det här är ju bara ytterligare ett bevis på att Telia borde byta namn till Felia!  :(  *missnöjd*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0