Behålla eller inte?

Jag har inte blivit sjuk än, men jag känner mig inte i toppform heller. Jag är väldigt hängig och frusen. Det märktes också när jag tränade förut i kväll. Körde en timma kondition och det kändes väldigt segt.

Min prövotid på mitt mobila bredband går snart ut och jag måste bestämma om jag vill ha kvar det eller inte. Förutom de två första veckorna när det strulade massor så har det fungerat bra och jag har varit ganska nöjd. Men så i går kväll höll det bara på och jäklades hela tiden. Det var otroligt segt och det bara hängde sig. Jag hade massor att göra så jag var måttligt road! När jag var som mest irriterad så tänkte jag att jag minsann skulle lämna tillbaka det här förbannade bredbandet. Men nu vet jag inte...  *velig*

Kommentarer
Postat av: bobokrull

är det telias mobila bredband? pappa har haft en massa strul med dom.

2008-09-11 @ 17:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0