Paralympics

Undrar om jag håller på att sjuk? Jag fryser och har huvudvärk.  :(

I kväll åt jag tacopaj. (Lotta´s recept) Det är så jäkla gott! Det är så matigt också så nu har jag mat till flera dagar. Skönt att slippa fundera ut olika maträtter på ett tag, för jag har haft så dålig fantasi den senaste tiden när det gäller mat.

Nu måste jag gnälla lite igen. Paralymics har börjat och precis som varje gång det är så stör jag mig väldigt mycket på hur lite uppmärksamhet de idrottarna får i media. Till skillnad mot OS som SVT sände någonting på 700 timmar så får Paralympics endast ett sammandrag på 30 minuter varje kväll! Uselt! Anses inte handikappades prestationer vara mer intressanta än så? Jag tycker att de funktionshindrade gör ett otroligt bra jobb med tanke på deras förutsättningar, och jag tycker också att de är värda mer än bara 30 minuter! 

Kommentarer
Postat av: Sussi

=) håller med-- De har dessutom tagit fler medaljer och guldvalörer dessutom! Hejja hcpidrottarna!

2008-09-14 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0