D-A-D

Jag har nyss kommit hem från veckans höjdpunkt; konserten med D-A-D. Det är nio år sedan jag senast hade chansen att se dem, då på Hultsfredsfestivalen. Tyvärr ville inte mitt festivalsällskap se dem då, så den gången fick jag nöja mig med att höra dem en bit bort på festivalområdet utan att se dem. Nu i kväll fick jag äntligen se dem "på riktigt".  :)  Det var full fart rakt igenom, men klart bäst var Sleeping My Day Away. Jäklar, vad bra den var!!! Det är en av mina favvolåtar med dem, så den är ju alltid bra. Men versionen av den som de spelade i kväll var GRYM!!! Det hade varit klart värt det att gå dit och se bara den, så jäkla bra var den!  :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0