Sista banden

I dag släpptes de sista banden till årets SRF. Jag är faktiskt ganska nöjd med utbudet i år. Det kan ju iofs alltid vara bättre; det är ju många band som jag önskar att någon gång få se på festivalen, gärna så snart som möjligt. Men självklart kan man inte få allt. Det är i alla fall ganska många av de som kommer i år som jag ska försöka att se (bra förfester och annat kul kan ju alltid komma i vägen  ;P ), och jag hoppas att inte för många krockar med varandra. Högt upp på listan står In Flames, Hammerfall, Volbeat, Kamelot, Amon Amarth, Dream Theater, Candlemass, H.E.A.T., Deathstars, Europe, ZZ Top, Crucified Barbara, Twisted Sister, Electric Boys, Hysterica, Pain, Foreigner, Heaven & Hell, Journey, Bullet...  och eventuellt några till...  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0