18 år

Jag kom på att i dag är det 18 år (!) sedan jag blev kattägare. Det var då Hobbe blev min kisse. Shit vad länge sedan!
Han var så liten och söt när jag hämtade hem honom. Efteråt har jag förstått att han nog inte var tillräckligt gammal för att bli tagen från sin mamma. Han och hans bror föddes ute i skogen, och mamman bar inte hem dem till huset förrän senare. Så ägarna visste inte när bebisarna föddes, utan de gissade bara. De sa till mig att han var stor nog, men med tanke på hur liten han var kan han nog inte ha varit 12 veckor som en kattunge ska vara. Men det förstod jag inte då, det insåg jag senare.
Han var så fin, min älskade Hobbe!  *Saknar*

Kommentarer
Postat av: fi

Kozzy var bara 9 veckor när vi hämtade honom, o då hade de redan blivit av med ett par ungar tidigare..

2009-08-26 @ 10:46:40
URL: http://kozzy.blogg.se/
Postat av: joly

Jag känner hur han sitter däruppe å ger mig onda ögat... ;D

2009-08-27 @ 21:19:39
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0