30-årspresent

Jag har bestämt vad syrran ska få i 30-årspresent av mig. Hon fyller 30 år i september. NÄSTA år!!!  :P  JA, jag veeet att jag är ute i riktigt god tid! Ska jag vara helt sanningsenlig så kom jag faktiskt på presenten redan i april i år. Det är väl inte så dumt att veta ett och ett halvt år i förväg vad man ska ge någon i födelsedagspresent?  ;)  Känns faktiskt ganska bra att ha det klart. Visserligen endast bara i tanken än så länge, men jag har ju i alla fall gott om tid på mig att förbereda och ordna den!  :)

Kommentarer
Postat av: joly

Du får gärna komma med lite tips på vad jag ska köpa till Torgny. Han fyller ju 30 om mindre än två veckor... :S

2009-08-07 @ 15:43:56
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0