Det stinker parfym här!

I dag när jag kom hem från jobbet och öppnade ytterdörren möttes jag inte bara av mina kissar utan även av en väldigt stark parfymdoft. Det var som att kliva in i en vägg. Jag fattade direkt vad det var och jag fasade för att titta efter hur det såg ut.  :S
I badrummet har jag en glashylla på väggen där jag har mina parfymflaskor, närmare bestämt 18 stycken, och det var alltså den som inte längre satt kvar på väggen utan låg i tusen bitar på badrumsgolvet. Yippie! NOT!!!  :(
Parfymhyllan har suttit på väggen i nästan 12 år, och nu plötsligt bestämde den sig för att den ville ramla ner, och så gjorde den det. Med flaskor och allt. Fuck fuck fuck!!! Hur kul var det att börja röja i badrummet med allt glas och kladd av parfymerna? Stackars katterna som var tvungna att gå i det där för att komma fram till lådan i dag när inte jag var hemma. Jag hoppas verkligen att de inte har fått glasbitar i tassarna!  :S
Fan fan fan, vad less jag är på den här jäkla skitlägenheten!!! Inte nog med att den är vattenskadad och möglig; det går inte att sätta upp något här och tro att det sitter som berget. För det är ju inte första gången som något ramlar ner. Taklampan i köket har rasat ner, en hylla i köket har ramlat ner, toalettpappershållaren lossnade för många år sedan... Taken och väggarna i det här huset är så porösa att det bara smular när man försöker sätta upp något. När de kom och skulle sätta upp obligatoriska brandvarnare för några år sedan fick de borra ganska många hål i mitt halltak innan de lyckades med ett hål som de kunde skruva upp varnaren i.
Ända sedan jag flyttade in har jag oroat mig för att min takfläkt ska rasa, så den vågar jag knappt ha igång. Jag har också ett fint vinställ med flaskor i monterat på väggen i vardagsrummet. Ska det bli nästa sak att ramla ner?  :(

Kommentarer
Postat av: Annika

Stackars dig!

Köp en hylla med pinnar som man spänner mellan golv och tak istället! Fast då kanske taket ramlar ner... ;)

Kram

2009-08-14 @ 12:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0