Sista besöket

Tisdag morgon innebar det (förhoppningsvis) sista tandläkarbesöket för den här gången. De två kvarvarande hålen lagades och enligt tandläkaren var de inte så stora. Tro det eller ej, men jag har inte ont! Hurra! Inga ilningar, inga känningar alls faktiskt!  *Ta i trä*
Han frågade hur det är med lagningen som jag har haft sådana problem med, och jag sa att jag fortfarande har ordentliga ilningar i den och att jag undviker att tugga på den sidan. Då sa han något om sprickan som sitter på insidan av tanden. Vaddå sprickan? Så nu är det alltså plötsligt en spricka där i alla fall? Märkligt att de gånger innan som jag har varit där så har de ju inte sett något på den tanden som skulle kunna vara orsaken.  :O
Nåja, just nu är jag glad att jag inte har ont på den andra sidan också. Julmaten kan tuggas och jag slipper köra den i mixern för att sedan dricka den med sugrör!  ;)

Vad gäller mitt julklappsproblem så har det tydligen engagerat andra. I alla fall en person; M1 hörde av sig i dag och undrade om han skulle köpa ett presentkort på Make Up Store i Jönköping åt mig. Snällt!
Men då hade jag precis löst problemet själv, så nu har jag alltså äntligen en klapp till syrran fixad! Alla andra är också klara så nu kan jag bara ta det lugnt. Nice!  :)  Snart kommer Tomten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0