Date

I kväll har jag varit på date. Jo minsann!  ;)  Med en kille från grannstaden. Det var första gången vi träffades; vi har bara pratat lite med varandra i telefon innan. Måste nog säga att det var en bra date. Trevligt, inga pinsamma tystnader, roligt... Om jag ska vara ärlig så hade jag inte så stora förväntningar innan. Förmodligen för att jag kanske tyckte att han inte riktigt var min "typ" till utseendet enligt de foton på honom som jag har fått se. Dessutom så tänkte jag också lite på hur det gick med killen som jag dejtade några gånger i slutet av förra året; han var trevlig, kattägare, och vi hade mycket gemensamt. Men det klickade inte alls, tyvärr. Så det var ju bara att lägga ner. Så kvällens date blev en positiv överraskning.  :P  Ska vi ses igen? Jag har inte en aning. Vi sa inget om det. Jag vet inte ens om vi kommer att höras av någon mer gång. Men jag hade i alla fall trevligt i kväll.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså minsann! Detta har jag inte hört någe om! Varför?? :)

2009-02-07 @ 12:40:13
URL: http://asif.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul att du hade roligt på daten!

Jag håller naturligtvis tummarna för att 2009 är året du du träffar Mr Perfect-for-Pia.



Kram från Linda T

2009-02-10 @ 13:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0