Reeea!

När jag skulle ta bussen hem från jobbet i dag, så missade jag den precis.  *Retligt*  Så för att fördriva tiden en halvtimma till nästa buss så slögick jag i några affärer. Hamnade till slut på "Gina Tricot", och av någon anledning gick jag fram till en klädställning med en REA-skylt. Där hängde tunikor i olika färger (tyvärr inga svarta), så jag började titta lite på dem. Det slutade med att jag valde ut en rostfärgad, en mörkbrun och en diskret lila. Det var typ rea på rea på rea, så de kostade bara 29:- styck! Jag betalade alltså bara 87:- för tre tunikor!!!  ;D  Det tycker jag var ett riktigt bra köp!  *Nöjd*

Kommentarer
Postat av: Maria T

Det var ett riktigt fynd :)

2009-02-06 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0