Festivalplanering

Det börjar så smått bli dags att planera lite inför årets SRF. Hasse pratade jag ju med häromdagen, så det är i alla fall klart att vi får bo hos honom som vanligt i år igen. Nu måste vi räkna in alla som ska med, hittills är vi minst sex stycken men vi kan bli några fler beroende på hur många som vill och kan följa med. Vi måste också bestämma om vi ska köpa biljetter för tre dagar eller fyra dagar. Åren innan har vi alltid köpt tredagars, men i år kanske vi ska satsa på fyradagars.
Nästa vecka släpper de fler band också, och jag väntar med spänning! Av de band som de redan har släppt är det ganska många som jag tycker är bra och som jag absolut ska se. Det känns som att det blir en riktigt bra festival i år.  :P  Bara 131 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Fi

Jag tycker ni ska ta 4-dagars... det skulle vi ha gjort i år! man blir lätt så frustrerad när man missar bra band, när man är där men inte kommer in!

2009-01-24 @ 00:20:53
URL: http://kozzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0