En dag mer för vissa

Nu har jag i alla fall en biljett till SRF!  :D  Syrran köpte åt oss i går, och det blev faktiskt en fyradagars för första gången. Tanken var att hela gänget skulle köpa det, men Maria, M1 och M2 hann inte, för nu är de slut!  :/  Otur! Så nu får de köpa tredagars i stället, vilket iofs inte gör så jättestor skillnad. Om Richard, Claes, Jimmy, Ariane och Jocke ska följa med så får ju de också köpa tredagars. Så av alla oss elva så är det alltså bara syrran, jag och Pia som kan gå in på onsdagen. Men å andra sidan så kanske de andra inte missar så mycket; spelordningen är ju inte släppt än eftersom det ska bokas ungefär 40 band till, så det kanske inte är så många bra att se på onsdagen. Nåja, nu blev det så här. Inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det blir säkert bra och lika roligt ändå!  :P

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag lyckades faktiskt få tag i en 4-dagars efter mycket om och men =)



2009-01-30 @ 07:42:14
Postat av: Anonym

jag, m2 och Richard får sitta i huset och slappa, kommer nog vara för trött för att åka in på kvällen iallafall. :)

2009-01-31 @ 18:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0