Lugnt i kväll

Det blir en lugn hemmakväll i kväll. Jag orkar inte ens tänka på att gå ut eller träffa en massa folk; måste ta en paus nu.

I går var jag ju ute med Victoria, Jocke, Mange och Foppa som också hängde på. Det blev mat och öl på en uteservering. När jag kom dit strax efter kl. 18.00 så hade grabbarna suttit där och tankat öl sedan klockan halv två! De påpekade direkt att jag låg lite efter, så Jocke gick iväg för att köpa mig en öl. Han kom tillbaka med en stor stark och en JÄGER! Det har ju inte jag druckit sedan februari förra året när jag stod och hulkade i buskarna utanför min port.  ;P  Jag försökte slippa ifrån den, men inte fick jag det. Däremot fick jag välja om jag ville ta den som den var eller göra en ubåt av den.  *Urk!*  Jag tog den som den var. Som tur var stannade den i magen!  :P
Sedan gick det av bara farten; mera öl, cider och t.o.m. tequila. Det gick inte att mesa med det där gänget.  :)  Men jag var ändå hemma redan till midnatt. Det blev kort men intensivt.  :P  Trevligt hade vi iaf!

Nu ska det inte bli mer alkohol för min del förrän tidigast... nästa helg. Då ska jag på Metallica!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0