Sjuk, snälla?

Den här helgen har jag gjort absolut ingenting. Bara slappat och tittat på sim-VM som började i dag. Jag har väntat på förkylningen som har legat och lurat i snart fyra månader men som aldrig bryter ut. I går och i dag har jag haft typisk förkylnings-huvudvärk och lite känningar i halsen, så jag hoppades på att det äntligen skulle komma. Men än så länge har det inte blivit mer än så.  :(  Det är ju så jobbigt att gå och må smådåligt hela tiden, så jag vill hellre bli ordentligt sjuk så att det kan gå över helt sedan.
Jag trodde ju att det skulle komma på SRF, och med tanke på hur jäkla kallt det var där i år så är det konstigt att jag inte blev sjuk efter det. Nej, det lär nog inte bli något nu heller, så jag får väl fortsätta att befinna mig i förstadiet till en förkylning.  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0