Öl, mera öl och bad

Den här helgen kan jag enkelt sammanfatta med öl, mera öl och bad.  :)

I fredags satt jag och Pia på en uteservering och drack öl hela kvällen. Många öl blev det... För en gångs skull såg jag många som jag känner, så jag gick runt och pratade med folk hela tiden. Sedan fick jag praktisera min engelska också när en kille från Australien satte sig vid vårt bord och snackade. Han pratade med väldigt bred dialekt så jag uppfattade nog bara ungefär hälften av vad han sa. Han gissade min ålder och trodde att jag var 24!  :D  *Tackar*

I går kväll blev det mera öl. Då hemma hos Claes och Hillevi. Det blev dock lugnare än i fredags, men jag var ändå inte hemma förrän halv två i natt.

I dag har jag och Victoria varit i Sandvik och badat. Jajemen, JAG som är värsta badkrukan badade också!  :P  *Imponerad av mig själv*  Vi låg i solen i fem timmar och det var sååå skönt! Det var flera år sedan jag kom iväg så där för att sola och bada. Vi hade med oss både lunch och fika, och vi hade hur trevligt som helst. Tro det eller ej, men jag brände mig INTE! Ta-daa!  ;o)  *Smörjde in mig som bara den!*  Det här har varit en kanondag!  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0