SRF - lördag

Sista dagen. Lite lugnare för de flesta av oss. Vädret var lite bättre igen så vi kunde sitta ute i trädgården. Solen sken men det blåste kalla vindar. På kvällen var det grymt kallt. Jag trodde att jag skulle frysa ihjäl, trots att jag hade två par strumpor, tre par byxor och två jackor på mig!!!  *Isblock*



Sista förfesten



"Vi ses i backen"


Söndag innebär ju hemfärd. Precis som alla andra år kom även den här söndagen alldeles för fort.  :(  Man planerar, ser fram emot och räknar ner till festivalen. Sedan när man väl är där hinner man knappt blinka innan den är över.

Vi vaknade ganska tidigt, åt frukost, packade in i bilen och började resan hemåt. Hur kan hemvägen vara så mycket längre än ditvägen?!?!?!?  :/  *Förbryllad*



Lunch i Jönköping - sista stunden med gänget innan vi splittras för den här gången.

Kommentarer
Postat av: bobokrull

jag var sjukt trött just då, och lite deppig för att det var ett helt år tills nästa gång.

2009-06-14 @ 17:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0