SRF - onsdag

Vi hade planerat att komma fram till Pukavik i god tid för att hinna in till festivalen och se Amon Amarth som spelade kl. 21.00. Det gick åt skogen direkt vid avfärd. När jag höll på att packa in mina saker i hyrbilen tappade jag bort bilnyckeln! Sprang in i lägenheten för att se om den låg kvar där, tillbaka ner till bilen och letade igenom mina saker. Upp till lägenheten igen för att sedan springa ner till min packning och leta en gång till. Efter ett tag hittade jag den i gruset vid soptunnan där jag hade kastat skräp en stund tidigare.  *Puh*

Åkte och hämtade upp Claes utan problem. Sista stoppet här i stan var hos Pia. När vi hade packat in henne i bilen och började åka kom hon på att hon hade glömt sin jacka. Det var bara att åka tillbaka för att hämta den.

Upphämtningen av grabbarna i Huskvarna gick bra. Däremot slösade vi bort väldigt mycket tid när Maria skulle plockas upp. Vi stod utanför och väntade och väntade. Till slut ringde jag henne för att höra varför hon inte kom ut. Hon sa att hon redan stod ute men undrade var vi var. Det visade sig att vi hade tagit fel på hus.  :S
Sist in i bilen var Johanna och sedan bar det äntligen av genom de småländska skogarna. Det gick dock åt en himla massa tid till kisspauser; många fler än vanligt.

När vi kom fram till Pukavik och hade burit in våra saker och parkerat bilen skulle vi åka in till festivalen. Då fick vi vänta en bra stund på skjutsen som var iväg med andra rockers. När vi väl kom in till området och hämtade ut våra armband och åt lite festivalmat så var konserten med Amon Amarth redan slut. Nåja, shit happends!  ;o)



Jadå, all packning fick plats!

         

1) Festival-stämning i bilen
2) Chauffören håller bilen stadigt på vägen
3) Killarna har inspekterat skogen




Färd-drycken tog slut en efter en i snabb takt.  :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0