Sugrörs-tjuv

Jag har tagit en liten paus i packandet. Det tar lite tid, även fast jag vet ungefär vad jag ska ha med mig av allt som står på packlistan.

Förut hörde jag hur det prasslade en massa, och sedan kom Tilda och sprang förbi i racer-fart. Det brukar hon göra när hon har hittat på något busigt. Jag såg att hon hade något långt och smalt i munnen, så jag förstod direkt vad det var hon hade gjort. Jag gick in till packningen och kollade, och visst hade jag rätt. Hon hade så klart hittat påsen med drinkpinnar och sugrör! Tilda verkligen älskar sugrör, så hon hade väl förstås blivit jätteglad när hon hittade en hel påse med en massa sådana.  :P  Jag lät henne behålla det som hon hade stulit.  ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0