Utelåst

Jag = dagens klant!  :/  Extra-katten Bamse kom i kväll för att stanna till början av augusti. Jag tänkte vara snäll och gå ut för att möta upp när de kom så att de skulle slippa gå upp med honom. Vi stod utanför och pratade när jag helt plötsligt insåg att klockan precis hade passerat 21.00 och det betyder att porten då är låst! Självklart hade jag inte tagit med mig nycklarna ut för "jag ska ju bara och det går snabbt".  ;S
Bamse´s husse stod snällt kvar där och höll i kopplet medan jag sprang runt mitt hus och huset bredvid för att se om någon granne råkade vara hemma. Jag kände mig jättefånig när jag stod där och kastade sten på fönsterrutor! Som tur var så hade en granne i huset bredvid balkongdörren öppen så hon kom ut och hjälpte mig in.  *Tacksam*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0