Biljardproffs

Återträffen på mitt förra jobb i går var trevlig. De hade bjudit in alla som jobbar där nu och alla som någon gång har jobbat där. I mitt fall är det sju år sedan jag slutade där, så en del av de som jag jobbade ihop med och som kom i går har jag alltså inte sett på lika lång tid. Det var en hel del som tyvärr inte hade möjlighet att komma, bl.a. för att de inte längre bor här i sta´n, men förhoppningsvis blir det fler chanser att få träffa dem. Företaget har nämligen en tanke på att ordna en sådan här träff varje år framöver. Kul!  :)
Det blev så klart mingel, mat och dryck. Jag blev utmanad på biljard som jag inte har spelat sedan "den gamla goda tiden". Först spelade jag mot Johan, då vann jag med 3-0. Sedan var det Erica som ville ta en match, då vann jag igen.  :P  *Duktig*
Precis som jag anade så var jag inte hemma före kl. 20, inte förrän tio minuter i midnatt gick jag in genom dörren här hemma. Då var det ändå ganska tidigt jämfört med hur sent det kan bli med det gänget.  :o)
Även om jag trivs med att vara min egen, så måste jag erkänna att jag faktiskt saknar vissa bitar från tiden som anställd där.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jaa det är ett jysst ställe att jobba på.. Ibland vill man byta men så tänker man -det är ju ganska bra här =)

Många goa kollegor!! /Sussi Ulla-Bella sekreterare

2009-03-28 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0