Depp

O så kom vintern tillbaka.... Inte för att den var över, men i dag blev det påfyllning med snö. Ordentligt också. Jäklar vad det snöade på eftermiddagen!  :(  Det gör det fortfarande, men inte lika mycket som tur är. Förhoppningsvis ligger det inte kvar så länge; nu är det strax över nollan.

Det här skitvädret passar iofs min sinnesstämning. Sedan en tid tillbaka så känner jag mig allmänt nere och anti till det mesta. Likgiltig. Jag försöker att peppa mig själv genom att ha nedräkning till SRF och hitta på andra roliga saker både med vänner och på egen hand. Men just nu är det inte mycket som hjälper. Det har varit för mycket negativt under en så lång tid, och nu börjar jag ta stryk av det. Jag har börjat märka både fysiskt och psykiskt att jag nog inte orkar så mycket mer. Jag har heller ingen motivation att fortsätta, och ärligt talat vet jag inte om jag har lust och ork att hitta motivationen igen. Jag önskar att jag hade någon att prata med; någon som lyssnar och som kan ge råd och stöd. Det är så jäkla tungt just nu. Jag är så jävla less på att vara ensam!!!  :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0