Gratis är gott

Jag fick en inbjudan för två till invigningen av Pitch Black, den nya nattklubben som hade premiär i går. Man skulle få välkomstdrink och buffé mellan kl. 19 och 21. Jag tog med mig Pia. Men vi ville inte komma dit redan kl. 19 och riskera att vi var de första som kom, så vi stannade till på Mörner´s på vägen och gjorde en beställning i baren. Vi behövde inte betala!  :P  När vi hade druckit upp så gick vi vidare till invigningen. Där tog vi vår välkomstdrink och slevade snabbt i oss lite mat från buffén. Knappt 40 minuter efter att vi kommit dit gick vi tillbaka till Mörner´s där vi känner oss lite mer "hemma". Vi gjorde en ny beställning i baren. Vi slapp betala igen!  :P  *Nice*  Jag antar att det berodde på att bartendern är en frekvent kund i min butik. Det lönar sig att känna folk lite här och där.  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0